Wysyłki i zwroty

Definicje:

Towar - każdy towar zakupiony za pośrednictwem sklepu internetowego firmy PHU Polan;

Sklep - sklep internetowy Orchidea;

Firma - właściciel sklepu internetowego Orchidea, firma PHU Polan Anna Kasprzysiak.

 

Wysyłka:

# Generalnie wszystkie przesyłki wysyłamy przesyłką priorytetową Poczty Polskiej. Jeśli chcieliby Państwo zdecydować się na inny sposób wysyłki prosimy o kontakt z firmą przed dokonaniem zakupu;

# Wszystkie koszty związane z wysyłką towaru i pobraniem należności pokrywa klient chyba, że w opisie towaru zaznaczono inaczej. Dodatkowo szczegółowe informacje o koszcie wysyłki lub jego braku przedstawiane są każdorazowo w momencie finalizacji zamówienia;.

# Koszty przesyłki są uzależnione od ciężaru paczki. Oprogramowane sklepu automatycznie nalicza koszty wysyłki w zależności od paczki oraz miejsca wysyłki;

# Klient może na życzenie zażądać dodatkowej odpłatnej usługi polegającej na sprawdzeniu zawartości przesyłki podczas odbioru na poczcie;

# Zamówienia powyżej 1000 zł wysyłamy za pobraniem jedynie po uprzednim ustaleniu.

#Zamówienie powyżej 250 zł na terenie Warszawy dostarczane jest bezpłatnie.

Terminy dostawy:

Towar jest pakowany i wysyłany niezwłocznie po potwierdzeniu jego opłacenia. Przesyłki priorytetowe, które wysyłamy wg Poczty Polskiej powinny dochodzić w ciągu 24 godzin (dni robocze) i najczęściej tak jest. W rzeczywistości może to jednak potrwać dłużej, na przykład jeżeli potwierdzenie wpłaty dotarło w godziach popołudniowych, to towar będzie wysłany dnia kolejnego. Czas realizacji przesyłki to od 1 do 5 dni roboczych. Firma zawsze wysyla towar niezwłocznie w dniu otrzymania potwierdzenia opłaty lub najpóźniej następnego dnia roboczego. W przypadku chwilowego braku dostępności towaru lub innych obiektywnych przyczyn klient zostanie natychmiast powiadomiony o ewentualnym opóźnieniu.

Zwroty towaru:

• Zgodnie z obowiązującym prawem (USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.1) (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)) klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przczyny w ciągu 10 dni kalendarzowych, o ile nie naruszył oryginalnego opakowania dowolnego produktu - towaru. Po tym terminie (10 dni) nie ma możliwosci odstąpienia od umowy sprzedaży, chyba, że klient skorzysta z prawa rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego;

• Przed wysłaniem towaru do zwrotu, klient powinien skontaktować się z firmą PHU Polan w celu ustalenia sposobu dostarczenia towaru do firmy;

Ze zwrotem towaru związane są zasady:

• Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym, nienaruszonym stanie!; • Zwrot musi się odbywać zgodnie z zasadami opisanymi w powyższej ustawie; • Koszt przesyłki pokrywa nabywca. Do przesyłki należy dołączyć krótką informację, że towar zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dołączyć dokumenty zakupu (paragon, faktura, rachunek) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze; • Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar wysłać na adres:

 drogeriaspa.pl

ul.Rejtana 10

05-126 Nieporęt

• Po weryfikacji stanu odesłanego towaru przez naszą firmę, niezwłocznie przystąpimy do działań mających na celu satysfakcjonujące dla klienta załatwienie sprawy;

• W razie odesłania towaru i pozytywnej weryfikacji jego stanu przez firmę, firma prześle zapłacone pieniądze w ciągu najpóźniej 28 dni na wskazane konto. Wysokość kwoty będzie pomniejszona o koszt transportu do klienta, jeżeli został on pokryty przez firmę. Z tego wynika, że koszty transportu związane z transakcją pokrywa nabywca, który zrezygnował ze pełnowartościowego towaru. Firma nasza nie pobiera innych opłat manipulacyjnych, odzyskuje jedynie zapłacone przewoźnikowi pieniądze;

• Warunkiem koniecznym do przesłania / odebrania pieniędzy jest odesłanie / przekazanie podpisanej kopii dokumentu korygującego do dokumentu zakupu (faktury korygującej);

• W razie, gdy towar został wysłany do naszej firmy jako niepełnowartościowy (na nasz koszt), ale po weryfikacji nie stwierdzone zostaną wskazane usterki, towar zostanie wysłany ponownie do klienta na jego koszt za dodatkowym pobraniem w wysokości pokrywającej koszty przesyłki.

• W wypadku przesłania niepełnowartościowego towaru, co potwierdzi nasza firma, do klienta przesłany zostanie nowy egzemplarz na koszt firmy, najpóźniej następnego dnia po stwierdzeniu tego faktu. W razie braku takiego samego towaru, zastrzegamy sobie prawo do wysłania go w ciągu 7 dni roboczych lub zwrotu pieniędzy.

• Zgodnie z Ustawa z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) Kupujący, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w Sklepie internetowym.


Przejdź do góry